Pages

Saturday, January 29, 2011

yesterday

auw auwww , banyak rasanye bnd yg nak dicitekan . nta sempat o tak nak update . hee ~

semalam (jumaat) , aku g uma sue , saje mao lepak lepak , hilangkan bosan . so , aku angkut sekali ngn psycho kids (afiq) . haha sampai sampai je uma sue , mule mule afiq nmpak macam pemalu . haha tak sangke segedik gedik dea tao gak malu . haha then dea main ngan ayed (Adeq sue) . tapi dea ajak sally . hahaha , then tyme aku , sue , mien tga lepak kat dapur uma dea , bole plak , sally dtg menjerit . semua ada macam terpinga , then tanye "kenapa ?" sally dgn termengah mengah jwb "tyka , anak sedare kau tahan icecream" ahhaha , aku terus berlari . nak membebel pun tak gune , sbb dea da tahan . so belikan jela . hee ~ then tak lame lepas tu kiteorg alek . sbb sally + mien nak keje . so , lepas alek tu dlm kul 15:30pm , aku ttoe , then afiq ttoe sblh aku sambil hug . hahahaha (nak bodek la katekan) haha bio jela .
ptg tu aku bgn ttoe , terus basuh muke , gerak g 7e , nak topup . haha . sbb takut hri nie(sabtu) tak sempat nak g kedai . hee ~ so , tyme otw tu , aku nampak gone , haha aku sergah dea . dea terkejut . haha dea kate "kau nie , bole tak bg salam , jangan sesuke hati nak t'kejutkan org specially aku , naseb aku xd lemah jantung" haha aku gelak je , lantok dea lerr . dea pun tga tggu buah hati pengarang usus dea . hahaha so , aku pun gerak g 7e , jumpe mien , lepak jap . haha then kacau sally kat 7e . finally alek . tp b4 alek , jumpe gone lg , lepak a jap kannn :) 

malam : ngt nak online jap , tapi laptop xd . then aku pun bosan sbb pro pic semuanye lame lame . so macam malas pulak kan . hehehe then tgk tv , gelak gelak macam org bangang , then lipat baju (bajet rajin) haha . then msg ngan TETTTTTTTTTT , hahaha lepas tu rasa lapao , so , g dapur . tgk ayam mentah . (bajet macam nak masak special , tapi tak) hehe , aku just nak goreng je . lapao gilooo ~ then after makan , msg lagi . hee ~ sampai satu mase , dea tak rep , so aku buad dunno jelahh . aku bace novel "buli" yg diberi khas oleh sally . so , bace punye bce , macam bosan lahhh . hahaha tapi takpe , bace buku tu ad gak faedahnye , dapat gak ilham nak buli org lagi . haha (gila jahat) hahaha ~ then aku terlelap . then bile bangun , ad call . bole plak aku terkejut sampai terhantuk meje kat sebelah katil aku . haha awesome ! bingai jap pale otak aku . hahaha ~

hurm apa lagi ehhh ? ntalahhhh 
(p/s : story y nie nampak macam sedikit bosan laaa .sbb tyme aku type bnd alah nie , macam xd perasaan je kot, hahaha)