Pages

Saturday, January 15, 2011

shawl style ke ape nie ?

huhhh . semalam kan aku ada cakap aku nak try HANA TAJIMA shawl style kan . haha hari nie , tyme orang tengah sebuk handle kenduri , aku kat bilik bantai try . haha bersama cuzin aku dr JB , boboyyy . hee ~




haha aku tahuu . ada cket sakai . aku sengaja mengubah style HANA TAJIMA , sbb bagi aku macam serabut cket style dea . lalala ~ muka aku pulak agak ketembamam disebabkan duduk makan tidur baring tengok tv online . hee ~ alasan semata mata . LOL . hurm , ada lagi yang aku try .. hurmmm , tapi aku tak sehebat sue untuk handle shawl style nieee .



haha ada cket sakai kan ? sorry la . aku budak baru belajar . bak kata member aku NOOB . haha aku just try jee . tapi kan , tak semua orang sesuai ngn shawl style nie tao . huhuuu