Pages

Wednesday, January 12, 2011

tugas sebagai babysitter

huhu everyday aku dtg uma alang , sebab k.yus suh . tolong packing gula gula , jaga iris + afiq . bg afiq makan . haha k.yus bz ngan kendui cukur jambul iris . thats y aku jaga mereka . haha aku macam tak percaya yang aku nie bole pegang baby berusia sebulan 19hari . haha cuak doe . dea macam takde leher jee . lembik gila badan dea , seram sejuk aku nak pegang . haha ~ plus dea suka sengat melalak . haha bila aku dukung tyme duduk , dea melalak gak . bila aku dukung tyme aku berdiri , diam pulak . haihhhh =.=' nie baru aku jaga anak org , belum anak aku lagi . hahaha tapi bila aku nyanyi lagu 'selamat malam by faizal tahir' , baby senyum . haha :)
"along tao , along pandai nyanyi , Iris . haha"
aku suke kott ngan budak budak . tapi bila angin monsun da bertukar , menjerit gak aku kat budak budak . haha tapi even aku menjerit , aku syg gak kat deaorang . bile deaorang takde , sunyi je kottt :( so , dari aku terhegeh hegeh cari keje , baik aku jaga budak budak nie . haha kadang kadang berkembang gak otak bile jage budak tahuu . ahhaha


tapi tapiii , aku tak bole lupe bile aku jaga anak kawan ayah aku . haha dea ada 4orang anak . haha nak mampos rasanya jaga mereka . nakalnye nauzubillah . haha si along , suka menjerit kat aku . si angah suka mencubit . si alang , suke nak suh aku dukung . si adik , suke sangat physco aku . uwaaa ~ parents aku gelak gelak je bile tengok aku kena buli ngan mereka . aku tak sangka , aku senang kene buli ngan budak under 6 . haha tapi aku lagi suke kawan ngan si adik , berkembang otak aku tyme dea physco aku . hahahaha