Pages

Friday, January 07, 2011

tujuh tahun kenal tao

tadi tyme otw g rumah k.yus , aku dapat msg dari gone . baca punye baca . ada cket saket hati la kan . kiteorang dah la kawan baik , tetibe ada y jeles tengok keakraban kiteorang . kiteorang dah tujuh tahun kenal oke . aku phm n aku oweyz tao y kau syg dea , tapi kalau nak jeles pun beragak la . bukannya aku nak amik pun . kawan jee . dah lame kawan , takkan nak break kott . adoyy . aku sayang orang lain laa . semua orang tahu . lau tak silap aku , kau pun tahu . just kau jee set kat mind kau , yang kiteorang nie 'akan' ada hubungan yang lebih dari kawan . LOL =.=

jujur aku cakap , aku lebih suka kalau gone tu jadi bestie aku sampai bile bile . aku senang berkawan dengan dea . dea baek , memahami . lau sape tak hargai dea , memang bukan manusia a tu . then dalam couple , aku tengok dea , banyak sangat bersabar , penyayang , dengar kata (bukan bermakna dea takut bini) n sebagainya . aku pelik kenapa dea bole jadi camtu . huhu yupp , aku tahuu dea jenis tak suka marah perempuan , lagi lagi orang yang dea sayang . tapi , bila orang yang dea sayang selalu sangat tuduh benda bukan bukan , kata bukan bukan , kadang kadang suke marah tentang benda bukan bukan . semuanya macam tak masuk dek akal . pelik aku . asal dea senang sangat nak buat kat bestie aku camtu ? dea sayang sangat kat kau , sampai sanggup lakukan ap je untuk kau . jaga la dea baik baik :) aku doa kan kebahagian korang .