Pages

Friday, January 14, 2011

kenangan yang tak sudah :)

hurm aku rindu kawan kawan aku . specially sue gone mien gee sally iky naja daus n laen laenn . da lama sangat tak jumpa korang kan . hee ~ bila nak lepak lagi korang ? hurm , bila nak buad BBQ lagi ? hee ~ bila nak memekak cam dulu lagi ? huhu ~ haha aku rindu ngan situation kite dulu kott . dah sebulan dah tak dga semua tu . :( sangat rindu .

hurm , teringat tyme aku sue mien gone , malas masuk coop . haha bile ckg nampak , kiteorg cepat cepat jalan . haha semuanya sbb lapar . then sumtimes , kiteorang masuk kejap , then keluar g canteen . melantak sampai kenyang . haha tapi , kiteorang da makan sampai abes , bila tengok sue =.= haihhhhhh . sopan dan santunnya la dea makan . haha lau ada sally , mesti dea cakap "lembab lah pompuan nieee !" haha lau mien "sue , kau boleh makan cepat cket tak ?" lau aku "haihhh =.= terhegeh hegeh" hahaha kenangan .

then , yang tersangat aku tak bole lupa , tyme hari sukan tahun 2009 . haha sue lari , bape meter nta .bile da abes , dea pengsan . haha boy suh aku belikan air . bila aku dah beli , aku g a cari sue , aku sampai je , tengok dea takde . haihhh bikin hawt . lastlast aku yang minum air tu . haha bile aku jumpe deaorang , segala sumpah + seranah aku keluarkan . haha boy kata "kau lambat sape suh ?" aku jawab , "banyaklah kau punye lambat ?kau ingat , mummy nak layan aku sorang jela ?" (dengan nada geram) huhu ~ sue "dah dahhh . benda da lepas" haha cakap ngan muke INNOCENT tu yang tak tahan tu . hee ~

huhhh ! the best ever . tyme kiteorang nyanyi . lagi lagi untuk hari guru vs hari persaraan ckg syawal . haha gementar macam nak pegi audition jee . haha tapi , aku tak sangkaa kiteorang 1cls dah buad yang terbaik . sampai semua ckg bangga ngn kiteorang . haha nak tahuu lagu apa yang menjadi pilihan ? lagu KAU ILHAMKU , NASYID (lagu ap nta , lupa . hehe) + GEMURUH .
wahhhh , rinduu saat tuuu :)

hurm hurm . huhhh ! ada lagi . naja buad adegan menarik . KUAK LENTANG ! haha time tu sally tengah gaduh ngan ain . kiteorang dalam class tengok naja buad aksi aksi TERlampau dea . haha sies funny . rugi tak rakam time tu . haha

Mien ? huhu , dea nie suke cakap secara mengejut . macam mane ehh nak terangkan ? haha kirenye dea nie kan , lau orang tengah cakap ke takpun diam , mesti dea menjerit (bercakap secara kuat) . haha semua orang mesti terkejut . haha lau sally ada , mesti dea cakap "mien , kau tak bole jerit kuat lagi kee ? lau sue lak "kau nie kan , cube cakap slow slow ." hahaha semua bajet nak marah vs complain . haha

hurm .. sape lagi ehh ?!! huhhhh , iky gee daus ! deaorang nie pantang ckg keluar / takde . mesti menyanyi mengalahkan ap kuatnye . adoyy . payah kalau dapat kawan yang suke menyanyi tak HENGAT dunia nie . hee ~ hurm . faiz pulak pendiam . haha tapi dalam diam diam , perangai cam kiteorang gak . otak dea a yang PALING gila gila . haha lastyear , dea duduk belakang aku kat dalam class , haha ~ nak dijadikan cerita best . ad a sorang minah nie , kiteorang 1class MACAM anti , haha bila budak tu buad sumtink jee , mesti dea cuit bahu aku then cakap "tyka , dea da berbunyi" hahaha start dari ctu aku panggil dea LEADER OF GOSSIP . haha yela , pape cite hawt yang aku tahu , mesti dea pun nak tahuu . so , ak rapat a ngan dea . + aku ske kawan ngan dea.sempoiii jee sepanjang masa . tapi time dea cakap tu , muke gila slumber , tapi ayat ayat dea , kelakar . hahaha alip ? hurm time f4 , dea selalu ponteng class . oneday , ckg rosnita ckp , dea student baru . haha 1class gelak besar . then lastyear , nta mane dapat ilham . pantang nampak orang yang bermasalah , mesti nak dcaunseling kan . hahaha

amir adam ? pendiam , tapi berbakat . best kawan ngan budak yang terror english macam deaorang nie . ahaha gopi shamini kavi k.yam ? haha mereka nie best indian student :) gopi , selalu kene marah ngan ckg sbb tak dtg skola . haha style kan dea . shamini , pendiam cket . huhu kavi , suke sangat bergayut . pantang ckg takde , mesti bergayut . adoyaiiii . k.yam ? ntah laa . haha

umairah fatiha ain ? huhu kiteorang tak rapat sangat nagn deaorang . lalala ~ umairah dea nie ...... ntahlahhh . tanya faiz + sue la . HAHAHAHAHHAHAHAHA (mampos aku lau deaorang baca nie) hehe ~ jangan marah , gurau sajaaa . ain , dea pendiam , aku taktahuu nak cakap ap ngan dea . kadang kadang bosan gak lau duduk je tak borak kan . huhu fatiha , selalu tak dtg skola . tapi kalau dea dtg , ada je cite yang nak dicitekan . haha pantang tengok orang senang , mesti nak diajak dengar cite dea . huhu

milie ? dea budak baru . haha dea baru nak up ! dea putih . ramai kata dea macam ayu dalam LBS , tapi nta . aku tgk muke dea ad a . manada muke ayu . hehe ~ hurm , dea niee .... macam macam cite ad pasal dea . hahaha banyak kot .

sally , suke bebel kat telinga aku . haha suka cubit aku , suke marah aku . aku kene tahan jela ngan apa yang dea buad . haha kadang kadang aku nie TERnanges sbb saket sangat . haha tapi tapiii , dea suke kate aku LEMBIK . sbb aku nie , selalu jatuh , sakit , demam n whatsoever . haha bia la . tapi kan dea nie orang kuat budak class kiteorang . haha sbb dea DRIVER kiteorang . haha mana kiteorang nak g , mesti dea bawak . haha ~

gone !!! huhh !! dea nie bestie aku . since standart 6 kiteorang knl . wahhh . dea memahami aku , dea pandai baca apa yang ada kat hati aku . tapi dea paling marah kalau aku buad hal . dajaga aku macam dea jaga adeq dea :) hehe ~ sayang gone . dea tempat luahan hati aku . time aku putus , dea la tempat aku mengadu dan menggila . hahaha dea mmg baik . aku sangat sayang dea . LOVEYOU gone :)

ustazah ainul , the best ustazah . dea selalu manjakan kiteorang . dea baik . dea bagi macam macam ilmu . janji kiteorang kena open ,jangan dirty minded . hee ~
ckg kuzaipah n ckg lain lain . specially tahun 2009 + 2010 yang mengajar kiteorang , tak kire practical + semantara + da pindah . kiteorang sayang cikgu . cikgu yang terbaik yang pernah kami jumpe . hee ~

MUAHMUAHMUAH :)