Pages

Sunday, January 30, 2011

desperado la kott

hurm hurm , hari nie sangat membosankan . mmg tak dapat nak dinafikan lg a kan . haha so , bgn ttoe , msg jap . then mandi , lepas mandi , ad msg , so msg lagi . then . cont reading . then , relax . g dapor , tgk menu . hahaha waoooo ~ ayam masak merah . haha myfav .. haha so , aku pun ajak cuzin gedik ku + adek ngok ku utk makan + atok kesayangan . haha tp atok taknak . adek aku malas nak bgn ttoe ag , cuzin ak baru siap mnd . haha so , aku makan dulu , sbb nafsu makan da sampai . grr , haha
then lepas mkn cont reading . ++ tggu sape a nak diajak msg , sgt bored . then aku terlelap , cuzin + adek aku pun same terlelap gak . huhhh ! nak dijadikan cte , kiteorg b'3 kne tggl . parents aku + atok aku sudah g merata tempat . cettt, bkn nak kejut . haha  then bangun ttoe , tgk phone . ushh asal xd org msg ? / call ke ? bosan lahh . ushhh , bile deaorg alek , sdg bz bz nak kemas kan dapor , cuzin aku berkata kata :

cuzin : k.tyka , knp hp hari nie sunyi je ...?
aku : manalah aku tao , hp aku pun .
cuzin : gila desperate nak msg nie . haha
aku : tao takpe . ishh tggu la kejap .


sedang asyik berbual , ibu pun datang ,apa nie anak dara . bgn je ttoe terus gossip . haihhhh . cuzin aku kembali berkata kata :

cuzin : acik , kiteorg tga tggu msg . bosan nie . hp nie diam jee .
ibu : lahhh .. cam tu plak . macam macam korg nie .
aku : ehh , hahaha 


sedang asyik berbual , hp cuzin aku berbunyik , menandakan ada org call . hahaha dengan bangga dea berkata "akhirnya ," . aku pulak ishhh , macam geram . bila lah hp aku nak berbunyik . hahahaha desperate nieee . then 5minute kemudian , hp aku pulak y berbunyik . hahaha menandakan ada call jugak . hahaha happy gila , sambil berlari macam budak kecik br dapat gula gula , aku angkat . haha sambil tergelak gelak . haha macam gila . lepas jawab call tu , aku lari ke hall . haha aku berkata kata tak sangkau aku desperate nak hp berbunyik sampai macam nie sekali , haha" yang lain dgor , terus gelak . hahaha :))) then terus msg ..:)