Pages

Friday, January 28, 2011

so , whatever .

SORRY , TERPAKSA . 
TENGS , UNTUK SEMUANYA .

terima kasih sebab akhirnya kau paham aku . terima kasih sebab akhirnya kau mengalah . ye , aku salah . tapi aku seharusnya berterima kasih kat kau . huh ! tengs to sally + mien , sebab tolong . neway , aku dah xd hati nak berperang nie . tapi TERPAKSA sebab ada request kan .mesti korang kate aku kejam kan . ye , untuk sekarang memang aku kejam . sebab orang tak paham aku . sebuk mengalahkan "hubby" aku . tapi reality tak ! parents aku pun tak pernah nak larang ngan sape aku b'kawan . kau nak sebuk sebuk . memang tak a kan . -.- huh ! aku tao kau kecewa abes kan . merana , sampai nak tao semua tentang aku kan . pls pls . nie life aku . pls oke. pandai lah aku jaga diri aku . huh ! kadang kadang penat aku layan orang yg ego kuat cam kau nie . ishhhh dah la . buang masa je cite pasal kau .