Pages

Thursday, January 27, 2011

its about you , awak :)

everyday msg , sumtymes call . but , dea tak bosan ke ? itulah persoalan yang sering kali berlegar diruang mindaku . adakah dea selesa b'kawan ngan aku ? adakah aku pernah kecewa kan dea ? adakah aku nie "over" ? adakah aku nie jenis yg bajet bajet ? terlalu slumber kah aku ? hoho ~
aku terlalu pesimist dalam hal nie . aku terlalu cuak -.-
kiteorang masih baru berkawan , aku takut aku telah mengecewakan dea ngan perangai aku . ishhh -.-
sangat pesimist aku ketika type bende alah nie , haha

hurm hurm , tapi ada satu benda yg aku da buad , aku taktao samada dea betul betul terasa , marah n whatsoever . yelaaa , aku termsg "hoiii" hee ~ sorry , mmg tak sengaja . sorry gila . tapi kan , mmg aku gelabah gila a . ye aa , dea macam merajuk kott . OMG ! aku mmg tak reti pujuk orang . bab pujuk memujuk , mmg sejak azali , aku failed ! haha ,