Pages

Saturday, January 15, 2011

:)

setiap kali aku msg kan , mesti ada yang berkata :


dea ; hari update apa lak kat blog ? hehe
aku ; update ? macam macam , tengok laa .
dea ; kau memang rajin kan type panjang panjang .
aku ; alaaa . benda senang kenapa perlu risau ?
dea ; takdelah . kalau aku , memang aku malas .
aku ; aku buad apa yang aku nak je . bukan kire rajin ke malas .
dea ; alaa , lau kau tak rajin menaip , mane nak datangnye post yang berlambak nie cik nurul ?
aku ; hehe betul jugakkan . alaa , bagi aku biase jela
dea ; kau same macam sue . lau pasal type , internet , fb bagi la kat korang .
aku ; aikkk , kau perli kiteorang ke ?
dea ; hehe takdelahhhh . weyh tapi aku suke care kau edit blog kau , simple je
aku ; ouh yeah ? terima kasih . :)
dea ; same same . teruskanlah berBLOGGIE . :) salam
aku ; wslm :)


haha , ada aje yang pelik lau aku rajinn berBLOGGIE . alaaa , normal la tu kan sue , mien ? hehe ` perkara biase yang aku amalkan apabila laptop berada didepan mata . hehe ~
tapi sekarang aku lebih banyak meluangkan masa dengan berBLOGGIE , sbb facebook da bosan lahh . myspace ? aku da lupe email berserta password . hehe ~ twitter , tak berape pandai nak gune . hahaha so , blog jela tempat aku mengadu . ehhh silap , abes kan mase . lol