Pages

Tuesday, January 18, 2011

kejadian dipentang hari

haha , hari nie macam hari yang BEST !
ptg tadi aku jumpe dea , hahaha 
tao tak , mule mule nak g jumpe dea tu , aku 'macam' gugup haha
sally da pk bukan bukan . aku malas nak layan . haha 
then da sampai kat giant , aku jalan jalan . untuk 'hilangkan' gugup aku . haha
pelik aku nape tetibe aku bole jadi macam tu .
then call a tanye kat mane ? dea cakap kat teratai , then aku nampak dea kua dari giant . hehe ~
dea msg "nak lepak kat mane ?"
aku just reply "mane mane jee"
then bertemu la disuatu tempat yang diperkatakan . haha
sampai je , aku jadi lain macam , gugup datang alek .haha
aku tetibe jadi silent . haha
sally pelik ! sebab aku tak pernah macam tu b4 nie . 
alaaa , aku silent pun sebab , taktao nak cakap apa . yela bau 1st tyme lepak sesame kan .
huhu ~
then waitress bg menu kat kiteorang (aku+sally)
aku tengok la kan . haha
sekali aku jumpe perkataan GORILLA haha .
then dea panggil waitress tu untuk TAKE A ORDER ! hahaha
finally , sally order cincau . aku order ice lemon tea . loloo ~
makan ? haha sally je order .
aku tak . dea da makan dulu b4 jumpe kiteorang . huhu ~
tapi bile chicken porridge sally sampai , aku gelak besoo . hahaha
gorilla punye mangkuk orang tu bagi . haha
sally makan dalam kepanasan + banyak ! hehe ~
naseb badan laaa .
pastu 1st tyme dea makan dengan sopan dan santun . lau ngan aku makan tak cover . nie cover . haha
dasyat kau sally ! :)
aku pulak minum air masam ! wahhh , sambil tutup hidung aku minum , gila masam ! nyesal order .lol
dea pandang kiteorang , dea asyik gelak + senyum jee . haha macam kiteorang selalu buad lawak .
then , aku pandang sally sebab aku segan . hahaha
aku sendiri taktao nape aku tetibe segan . yang sally rasa macam nak tampo muke aku je
tapi kebanyakkannye , aku dengar sally ngan dea berborak je .
macam macam benda sally tanya dea . haha
macam nak tolong merisik jee . hahaha
sally sally . hehe 
then dalam masa lima minit , sally kne abes kan porridge dea 
sebab dea da nak masuk keje . break tyme da abes . lol 
huhu ~ then kiteorang jalan untuk g SR pulak . haha
sedihhh T_T
dea tinggi gilaaa , sally tinggi dari aku .
bile aku jalan ngan deaorang nampak sangat aku comel . huhu ~
then dea offer aku cake . hehe
aku malu . hahaha
bukan laa , aku taknak nyusakan dea .yela, dea da belanja aku minum .then nak bagi cake lagi . hehe
segan aku :)
dea baek gila . haha
dea siap tao favourite cake aku , huhu ~
lagi la aku segan . hahaa
sampai tunk sally , dea suh sally pilih .
:)
tengs awak fur everything .
lepas nie kite pulak yang belanje . haha
lol .
hurm , neway tadi aku jumpe member member lame aku .
bile deaorang nampak xsilent ,
deaorang buad andaian sendiri ,
yangggggggg dea couple aku . haha
aku senyum je . haha
bia laaa , mereka mereka yang nak buad andaian bukan aku yang suh kan . lol
huhu ~
tapi bagi aku , hari nie memang kelakar .
dengan gelagat sally nye .
++ dea , senyum + gelak jeee ,
haha
rasa macam best je lepak . lol


eh ehhh , tengs auhhhh :