Pages

Monday, January 24, 2011

kau !

dear morning .
engkau telah membuatkan hari aku terlalu teruk !
teruk sangat .
sebab ,hadirnya dia didepan mata .
memberi petanda yang sukar untuk diramal .
aku tidak lagi bersedia untuk berjumpa dengan engkau .
setelah message panjang lebar itu sampai kat engkau .
aku rasa sangat bersalah .
tapi hari ini ,
pagi / tengahari .
segala galanya berubah .
sebab kau terlalu bodoh !
tak pernah nak hargai apa yang ada didepan mata .
tak pernah nak memahami apa yang sedang / sudah berlaku .
malah kau lagi buat taktahu .
kau sengaja menaikkan darah aku .
dengan jeritan BODOH , yang ditujukan kepada aku ,
cukup untuk membuatkan hati aku terluka

sudah berkali kali aku cuba sampaikan ,
beri aku masa untuk hadapi semua dugaan nie ,
tapi kau tak pernah sedar dan tak akan pernah sedar .
kau bersikap terlalu ego . sombong . bongkak . selfish !
memaksa !
disebabkan perangai kau nie lah , tiada siapa pun boleh faham diri kau ,.
kau tak pernah cuba untuk berubah .kau hanya cuba menyakitkan hati orang sajaa
dari dulu sampai sekrang .
semua sikap kau terhadap aku , 
sungguh buat aku terasa dan kecewa .
dan kau jangan tanya kenapa ,
kalau call , message aku tak angkat dan tak reply .

jauhi lah diri aku.
beri aku sedikit ruang untuk bernafas 
sudah cukup sabar dan tabah aku mengharungi semua nie
tidakkah kau mengerti ?
harap apa yang aku cuba sampaikan ini
sedikit sebanyak 
mampu membuatkan kau memahami 
diri aku
dan jangan terlalu bersikap mendesak



AssalamualaikumWarahmatullahiwabaraqatu .