Pages

Saturday, January 22, 2011

aku kena LAGIII , boy boy

tadi aku teman sally g giant , aku nak beli barang office but dea nak amik cake kat SR . oke , tapi lepas tu , aku g laa SR , berdua dgn sally . haha , dea masuk dulu . aku masuk kemudian ngan adek adek dea . then kiteorang , sampai je , aku nampak DUA DUA panjang tengah berborak , haha aku pun duk a sebelah sally . pastu aku teringat yang k.yus suh call dea after office hour , haha , aku terlupe . so , aku kua jap untuk MAKE A CALL. thee ~ bile aku da abes call , aku nampak boy + wan tga lepak sambil ........ ,so aku g a terjah . haha then aku prank booy .

aku : boy , kau tao sue nanges semalam , kat tepi SR nie .
boy : nie semua kau punye psl -.-
aku : pehal pulak ? kau aa
boy : kau aa .
aku : ehh sorry , aku dtg cni jumpe panjang , oke .
semenjak itu , booy terus beralih topic .
boy : ecehh , jumpe panjang skrg .
aku : alamak ! terlepas .
boy : weyh couple cakap couple . panjang skrg asyik masuk kitchen jee sbb nak reply msg . msg kau aa ! dulu pnjg tak macam nie doe . semenjak kau muncul , dea laen  asyik ngan phone jee then tersengih .
aku : aku lak yang kne .
boy : mestila . ehh tu belum ag ak bace msg pnjg .
aku : woo ~ memang tak a .
boy : eiii takut kantoi la tu . hahaha
ishhh asyik buli aku jehh . then wan tetibe menyampuk .
wan : aku da bace da kat FB . lau takde pape , takde nye cmnie weyh . haha
aku : alaa , kawan je kot , salah ke ? kiteorang kan suke buad bende merepek repek .
boy : benda tu takdenye nak merepek . lagi lagii kat status cmtu . melamar tu weyhh . haha
aku : kan dea GOTCHA .
boy : gotcha tu cover je .
wan : haha , betul tuu .  aku da tgk kat status relationship korang . wahhh . haha'
boy : tu la wan ,aku da cakap deaorang ad pape . just taknak ngaku je.
aku : ehh lantok lerr . da la , aku nak masuk .
mereka : alaa , nak tgk panjang la tu .

aku terus blahhh . hahahaha tak cukup lagi . boy kene kan aku lagi . adoyyy
aku kacau wan , aku sesaje je duk depan dea . tetibe boy berbunyik
boy : woyy jeles panjang !
wan : haha bongok boy
aku : siod la kau . diam la
lepas tu diam jap , sebab boy buad air . then dea sambung alek . adoyaiiiii
tyme tu panjang sblh dea . malas aku nak cite , aku tunggu mase nak hempuk mamat nie je , bile dea offday , aku nak g serang dea . MUSUH TRADISI nie . lol , tapi bile aku jumpe panjang , dea gelak gelak . suke kau ann , takpe . sabo tyka . boy kan memang gedik . bhaha :)