Pages

Friday, January 14, 2011

sue lagi . haha

ehh pehal malam nie asyik nak story pasal sue ?hahaha sebab aku selalu ngan dea :)

haha sue nie kan jenis yang sue tinggal purse dea merata rata . hahaha aku taktahuu a apa yang best lupa kat purse sendiri . haha ad sekali tu , aku + sally + mien + naja , sorok purse dea . haha sampai nak nanges dea . hahaha kelakar kottt muke dea lau nanges . hahaha

eh ehhh cakap pasal sue nanges , aku teringat time boy buad buad marah dea . haha pasal nyamuk ggt kat leher sue . merah menyala leher dea . haha nak tahu cane sue ngadu kat kiteorang ? haha kelakar gilaaaa . dea datang datang , terus duduk kat kiteorang , then dea diam . tak lame lepas tu nanges . haha kiteorang tanya laaa ..

aku ; kau knp doe ? ttbe jee .
mien ; nta . kau pehal doe ?
sally ; eiii jangan la nanges kat aku .
sue; boy marah aku T_T
aku + mien + sally + naja ; pehall pulakkk ?
sue ; dea cakap aku buad lovebite . nie nyamuk je gigit .


aku n yang lain pecah perut gelakk . hahhaahahahahahahahahahaha

then aku teman a dea g jumpe boy kat tangga , ahaha . aku buad buad marah boy .

aku ; kau pehal marah marah kawan aku ?
boy ;bile mase pulak ?
aku ; yang kau ckp dea buad lovebite tu knp ? kau tao tak . dea dtg kat kiteorang terus nanges .
boy ; haha yeke . boy gurau jela sue
aku ; hahahaha tak abes abes korang . huhu



dea nie kan selalu touched . wani jela bestie dea . bestie yang memahami dea -.-
tapii , aku tetap sayang dea .


{p/s : asal aku emo sangat nie ? haha}