Pages

Monday, January 24, 2011

shutup !

cett , a.akim (cuzin) bajett bajettt je
sepak kunk tao aaa 
suke hatii aa nak update blog ke tak
tao a jeles ,
tak bole update hari hari 
hahaha

ad kee dea kate aku bajet hawt .
ehh gelabah .
aku tak bajet , tapi dah sememangnye .
hahaha

hurm FB ?!
a.akim : tyka ramai mmbr kau ,
aku : normal a 
a.akim : perghh bajet sial
aku : oiii , pehal siod sgt malam nie ? mao mati kaa ?
a.akim : haha , ad bran kee ?
aku : alaaa , macam kne gigit kucing je ngan a.akim nie
a.akim : haha menggelabah ! 
aku : da da , tyh m'gedik , tyka nak online


huhuuuu ~
tapi tapii , sesengal sengal dea
best gak dapat cuzin cam dea nie
dapat topup free
shopping
tgk wayang
ice cream
hahahaha

nie adek aku ,
semak menyemak jeee
tgk blog aku
nak comment comment
bajet la ap laaa
suke hati aaa .
aku punye blog .
korang susah ap ?
aku tak suh pun korang tgk .
gedik gedik !
aku gtw ayah ,
korang buli aku ,
tao aa .
huhu ~