Pages

Monday, January 24, 2011

whatever !!!

boy booy . 
heyyy naseb kau sue punye . 
lau tak , da tamat da riwayat kau .
kau da malukan aku .
haihhhh -.-
gila a , macam kau nak promote aku je tadii -.-
ade ke patut , dea g panggil budak budak SR , then cakap 
"hey korang , nie aa awek panjang"
sampai ke kitchen , dea promote ,
gila maluuu -.-
ishhh , suke malu kan aku kan .
naseb aku sempat debik kau sebanyak 3x . haha
ehh sue , jangan marah :)

hurm , jangan cakap booy je .
ashok pun same
haha
ad kee tyme aku duk je .
dea terus tanye

"menu mao ?" : ashok
"takmao" : aku
"makan mao ?" : ashok
"err , its oke" : aku
"minum ?" : ashok
"ouhh its oke " :aku
"err , panjang mao ?" : ashok

aku just gelak jee . lawak a youu nie ashok .
:))
sukar untuk dimengerti dan difahami .
even tak declare , org anggap da declare
like booy , dea cakap

"tyka , selagi korang tak kate YESS , selagi tu , gossip akan terus menerus ad" : booy
"lau benda tu tak betul , perlu ke kate YESS ? : aku
"mestilahhh , korang nie dah b'pakat , taknak gtw sape sape kan , sbb tu taknak ngaku" : booy
"ehh manada . lau da declare , aku gtw kau laaa" : aku
"tak payah . aku da lame tao korang dah declare" : booy

LOL -.-
yelahh . susah nak yakin kan kauuu .
ishhh , takpe laa . 
aku diam jelaaa .
sbb aku dah dapat debik kau .
cukup lahh tu kan . hehe

whatever lahhhh -.-
but lau aku , declare tak declare , yang penting kiteorang happy .
:) huhu ~