Pages

Thursday, January 27, 2011

damn !

heyy , aku dah sedaya upaya guna bahasa yang sopan kat kau . kau still tak paham lagi ke ? aku dah explain semuanya kat kau . kau still tak reti bahasa lagi ke ? kau nak aku guna bahasa apa lg ? im just speak malay , not english even tamil , oke ! still tak paham ? hurm hurm , aku tak tahu la apa lagi yang HARUS aku cakap , sebab kau tak pernah paham . kau suh aku paham situation kau , tapi kau ? ada kau paham ? xd kan .  jangan pakse aku buad benda yg aku tak suke . jangan pakse aku keluar kan perkataan yg tak sepatutnya . jangan biarkan aku pergunakan diri kau . JANGAN ! aku dah pesan dah . kalau , kau biarkan , kalau kau paksa , semua benda yg tak dijangka bole terjadi , better jangan .



jangan kacau aku lagi , boleh ? 
aku dah xplain tu dah oke .
please !