Pages

Saturday, January 15, 2011

jaga budak memang kena banyak bersabar =.='

hari nie kebanyakannya tugas aku menjaga budak budak . haha aku memang babysitter terhormat kan . haha pagi pagi , Iris , tengahari , afiq irfan hazim auni . wahhhhh , ramai kan . macam aku nie ada anak lime orang . haha Iris keje dea merengek je . afiq asyik buli aku . tak abes abes jerit ALONGGGGGGGGGGGGG . irfan hazim , taknak ngan aku . payahlahh . mak bapak deaorang nak makan . auni . uwaaaaa dea taknak ngan orang lain termasuk mak bapak dea. hee ~ aku nak dukung dea , aku masuk toilet , dea pun juin sekali , aku makan , dea marah . haha memang tak ! jap jap , tertinggal . aku jaga kembar , iqbal + sape nta . empat beradik nie , keje nak main je . aku larang la macam mana sekali pun . haihhhh =.= tak didengarnya . kunk aku marah , anak orang ! lau tak marah , aku yang saket hati . lol =.= naseb badan . hehe