Pages

Monday, January 17, 2011

chill a babe . haha

fuhhh ! tadi , aku sesaje call mien , nak abes kan credit . haha dah seminggu topup , tak abes abes . haha selalu cepat je abes . hurm , banyak gak a cite . selasa nie nak g lepak uma sue , ngan mien + sally . haha tapi tunggu aku beres kan rumah aku la . hurm , mien ad borak pasal aku ngan sally tadi . haha deaorang nie risau sangat pasal aku . takut sangat ! haha hurm , deaorang takut ,lelaki mudah jatuh hati kat aku .haha rasa macam lawak . deaorang pernah cakap ,

mien : tyka , aku risau a tengok kau .
aku : laa kenapa ? apa yang suda jadi kat diri aku ?
mien : xd laa . aku tengok , kau ramai kawan . specially lelaki .
aku : then ?
mien : kau tak takut ke deaorang jatuh hati kat kau ?
aku : hurm . haha (gelak besoo aku) entahlahh
mien ; kau tu dahlah mudah mesra .
aku : hidup kalau nak sombong pun tak bole gak !

tetibe sally menyampuk , dah la tak bagi SALAM . hehe

sally ; tyka memang ! semua lelaki bole dicairkannye . aku taktahu a dea gune ilmu ap .
aku ; hurm , aku diam je . manada gune pape ayat . aku kawan cam bese jela
mien ; memangla . cara kau tu memang biasa . tapi bagi deaorang LUAR BIASA .
sally ; kau nie bingai tao tak ?!
aku ; yela sally . aku sorang jela yang bingai . lol
sally ; dah kau selalu buad keje gila , bongok !

haihhhhh -,- salahkan berkawan ? lau buad status pun merepek repek je . lau in a relationship tu pun same . tak payah la pk bukan bukan wahai sahabat . rilex rilex . hurm , risao benor korang nie yek . hahaha