Pages

Friday, January 21, 2011

first day , trouble !

haihhh first day kat office .
datang datang je , kene lapor diri kat tempat guard ! aku g a kann . da a dea panggil akak !
wey , ngt aku TUA ke huh ?!! then , aku write la semua yang dimintak an , tetibe ada sorang guard berbunyik .
guard : ehh , number phone tak letak ke ?
aku : pakwe tak bagi letak / tulis phone number kat merata rata tempat . lol
guard : awak ngan en.Arshad sape ehh ?
aku : ntahh . tadi dea kutip saya tepi highway .
terdiam pak guard . haha ~ padan muke . sebuk je nak tao hal aku . haha ~
then kat office nie , gila sakai . bosan nak mati . haha
hurm , tugasan bangang hari nie :


  1. sampai , lepak dalam office nak dekat 2jam , gila bapak bosan ! bosan nak mati doe
  2. tengah dengor lagu , ba3 phone mampos . naseb aku bawak charger .
  3. nak makan , macam dah kebulor a nie kan . tanye k.irma , dea jawab , kedai makan jauh la sayang . uwaaaa , benci sial .
  4. then , aku dibagi tugasan untuk kemas locker . gila bersepah ! so , aku kemas laa . naseb aku nie pembersih . aku buad keje sorang sorang . 
  5. kat bilik k.irma , ramai pulak yang call , "kak , ada staff perempuan yang baru ehh ?" k.irma kate ada . anak boss kite . en.Arshad . haha terkedu deaorang . 
  6. aku kene photostate paper . perghhh , 100copied . banyak siodd . tapi takpe , machine yang handle , aku just click jee .
  7. ayah msg "tyka , nak makan tak ?" aku ngan pantas reply , "ehh mestilah nak , rezeki mane bole tolak" haha ayah aku reply "tak senonoh ! pantang offer ." hahaha

hurm , overoll , office hour untuk hari nie , aku rasa sungguh lame . sekarang baru kul 12:40pm. lembab aaaa . aku nak alek . grrr