Pages

Sunday, January 23, 2011

gossip

speechless -.-
everyday gossip , tak bosan kee ? gossip benda yg sme lak tu . ushh , da xd hawt storyy yee ? meh meh jumpe aku , nnt aku cari kan latest gossip utk u guys oke :) hurm , korang nie , aku tak kesah lau nak bergossip , tapi jgn ler psl aku . adehhh -.- semenjak dua menjak tiga menjak nie , hebat betul gossip tentang aku . haha ~ yela kan , dapat "tukang gossip" yg sengal belaka . haha fur instance , booy + wan .

berdasarkan apa yg deaorang "karang" , sungguh hebat . cite cite deaorang bole buad aku "terpegun" . huhu ~ best , bagus , berbakat (: [maap itu bukan pujiaan] haha ~ bile aku jumpe booy , tersengih memanjang . then start "berpidato" kat depan aku . haihhh -.- wan ? huhhh nie hebat , step by step . lol , starting , like everything gonna be fine , but in the middle , urghhhh . sungguh kejam . siap upload photo "saya sayang xsilent astronautx" . tp stuck . haha its GOOD news fur me , dear (: yelaa , status tu just fur fun . but korang je yg suke pk bukan bukan , then "karang" story morry . haha ~

like sue , sally , mien ~ all of them are same . GG , shortform fur Gossip Gurls . haha ~ butt sue ngan booy , memang pantang lau ad gossip yg b'kaitan dgn aku . confirm deaorang akan jd "mak joyah / pak joyah" haha just kiddin' . + + specially sue , mesti dea tak cy . tapii bile aku da storyy , dea still tak cy . katenye TIPUU . wahhh , im not like that . huhu ~

neway , mls nak story panjang panjang psl gossip , nnt kunk ad je "persoalan" yg nak ditanye oleh mereka mereka .nie pun da cukup untuk ak dga . aku tunggu mase nak balas . hahaha (gelak setan)