Pages

Thursday, January 27, 2011

suhaila > atyka < izhar

OMG ! deaorang nak berperang tapi angkut sekali ngan aku , uhhh memang tak ! haha
aku tarik diri bukan bermakna taknak tolong kawan / bukan seorang kawan yang baik . tapi aku cuak , takot terkena gak . haha , dah lah dea selalu kena kan aku . adehhh -.- ayat ayat dea boleh tahan powernye .
hurm , ad ke dalam peperangan nie , bole pulak nak edit edit pic . adehhh -.- lau taknak kalah dea g post , bia semua orang tgk . adehh -.- gawat nie .
then dea kate lau nak selamatkan sue, kne suh dea post "saya sayang awak BOOY AOKI" . uhhh , mmg impo sue nak buad kan -.-
then aku tgk , sue da OFFLINE , aduhh saketnye hati . haha ~ baru nak tgk "adegan" seterusnye . lol , hehe
finally , dea gtw aku , dea just nak "salam perkenalan GOTCHA" kat sue . ahah , baru nak kene kan sue , tapi risau sue merajuk / terasa / nanges . huuhuh