Pages

Monday, January 10, 2011

terkena daaa =.=

dimalam yang suram lagi sunyi . aku terpikir , siapakah gerangan manusia yang seharusnya aku kacau ketika itu . dengan secara tiba tiba , bayangan rupa dan namanya terlintas diruang legar mindaku . haha (ayat nak macho je, wahhaa)dengan segara aku mencapai telefon bimbitku dan mendail number seseorang . aku call , dea angkat . haha mestilah dea angkat , adoyyy . haha aku berkata :-

aku ; wan bg aku nama mamat tu ?
wan ; ouhh dea ? jap .

tak sampai 2minit , aku dah dapat num dea . haha niat jahat mula mempengaruhi mindaku . haha . tanpa membuang masa , aku message dea . tapi aku message ngan cara jujur . aku ngaku sape diri aku . haha message nye berbunyi begini .


aku ; hye , im atiqah arshad . do you still know me ?
dea ; sape lak nie ?
aku ; atiqah arshad la .
dea ; did you know me ?
aku ; awak i**** kan ?
dea ; i think u wrong number .
aku ; yeke . tipulahh . awak i**** kan ?
dea ; taklah saya iskandar .
aku ; yeke ?
dea ; myb u salah num . mane u dapt num i ?
aku ; wan . awak i**** ?
dea ; buad ap saya nak tipu ? saya dah ada anak bini .


??????????? what the hell ?terkejut badak aku . haha ~

aku ; tipu tipu tipu T_T
dea ; me (i****)wanna say to you GOTCHA ! :)

uwaaaaa , selama nie aku nak kene kan orang oke je . sampai tunk dea . aku terkene alek . haha ~ tak bole jadi . haha kene kumpulkan kekuatan aku nie . haha :) ilmu da makin berkurang untuk kacau orang . haha