Pages

Thursday, January 27, 2011

.........

what the f*** ?!!!
sorry , t'pakse klua an perkataan y tak sepatutnye -.-

ehh apa masalah kau a ? tak paham paham bahasa ke ? aku da speak malay vs eng da , takkan kau tak paham ? kau nak suh aku speak tamil kee , br nak paham ?! eiii , nak aje aku jumpe kau , aku lempang lempang muke kau yg tak berape nak ncem tuu ~ haiihhhh -.-
bagilah aku ruang utk b'nafas dgn aman + selesa . lau kau asyik "buru" hidup aku . sampai bile aku nak aman ? sampai bile aku nak selesa ? lau macam nie style kau , nampaknye , sorry lahh aku nak jumpe kau . kau ugut la apa pun , waa tak gentar la der . waa rimas ngan sikap lu . ehh blah la weyhhh . lu bikin hidup waa susah !
lepas nie call + msg lu , 1pun waa takkan layan a der . eiiiii , fedup lahhh !
i feel like , slapping youuu ~
damn it !!!!!!
no more space fur youuu gain , ENOUGHHHHHH !!
i HATED youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ~