Pages

Wednesday, January 19, 2011

rawwww

"bila mata asyik terpandang si dia ,
bila mulut tidak lekang daripada mengukir senyuman ,
bila kaki mula mengatur langkah , 
semuanya bagaikan tak tentu arah ."

hahaha , 
ayat msg nie aku bagi kat asoyy . sebab aku bengang tengok dea berduka lara . dea asyik bersedih sebab cinta hatinya yang tak kesampaian . bertepuk sebelah tangan , bagaikan tiada perempuan lain yang ingin diharapkan . bila aku menyatakan semua yang terjadi , dea seolah olah ingin merendamkan dirinya dengan air mata . kesian :( cinta tu datangnya dari hati , bukan dalam paksaan , bersabarlah . mungkin Allah sedang menguji kau . aku tao semenjak 1st day kau nampak dea , hati kau dah diselimuti cahaya cinta . itu lah yang sepatutnya , cinta yang ikhlas , datangnya dari hati . bak kata satu filem tu , ITULAH YANG DINAMAKAN SYURGA CINTA , lol . be strong der . i know u can do it ! pls .......



ehh bermadah madah pulak aku malam nie . haha untuk tlg kawan , ayat kene power la . haha