Pages

Thursday, February 17, 2011

pengawas ?

err ramai gila yang macam tak percaya bila aku cakap tyme skola dulu , aku seorang pengawas =.=
tapi tak kesah lah kan , memang different gila perangai aku . hhaa
da laa aku seorang yang ganas , garang , gedik , slumber gila , pelik , sakai , suka kenakan org . hhaa
sememangnya orang akan pelik .
whatever lahhh .
atleast aku boleh handle prefer ,even deaorang tu degil gila vavi .
nak buad keje pun berkire !
ehhh memang kene aa ngan aku . hahaa ~

eh ehhh , macam bajet plak ann .
takde a .
sies lorh aku pengawas , pengawas bertauliah lagi .
aku dapat beza an tyme .
bila meeting ,strict !
bila ad tugasan , serious !
bila kat luar (bukan luar skola) , aku gila gila .
haha
so bebudak pun pandai .
depan aku gila hormat . haha
takut kena denda . ngeh ngeh ngeh .
(gelak jahat sudeh :) )