Pages

Friday, February 25, 2011

Burger King :)

aku dah berjanji ngan wan , nak lepak sesama . haha so lepak laa . dea "kutip" aku kat uma aku , pastu "kutip" sue kat uma dea . haha macam diva sue kua dari uma . haha then wan pun drive sampai kat Burger King bersebelahan ngan Extreme Park . haha sampai sampai je , aku ngan sue kena order makanan . haha tergagap kami . then kiteorg beli "SENIOR" whoops burger kat wan . haha wan kata "macam perli aku" . haha then aku makan onion rings , sue makan chicken burger . haha semestinya chicken kan sue ? (:
then sambil sambil makan , wan tunjuk comment yang agak kurang sopan . haha tapi kelakar ! deaorang buli asoyy . uhh asoyy semestinya . sudah menjadi lumrah :) then after that , kiteorang bergossip pasal "buli" hahaha .
(p/s : sue , wan . pahamkan ? sape yang dibuli dan sape yang membuli ? haha)
so , terusterus la gossip , pasal tempat blaja wan , apa yang best kat sane . tentang sue yang berangan nak lepak + study group ngan member member lagi . macam macam kiteorang gossip kan . hihihi
then alek tu , wan hantar sue alek . then aku pun ngt wan nak hantar aku , rupanya dea ajak aku teman dea g tempat maut SECRET RECIPE , dea nak jumpa abuya . haha
sampai secret , aku kena perli ngan abuya . bengang betul aku . dah macam "anjing ngan kucing" , pantang berjumpa , kompom gaduh ! haha then wan hantar aku alek :) haha deal , nak lepak lagi , tapi maen roller blade plak lepas nie :) hahaha tengs wan , sue :)