Pages

Saturday, February 19, 2011

cett apa daa =.='

tadi kehulur kehilir , kedepan kebelakang , ketepi ketengah , aku berjalan dalam uma .
gila bosan nak mati aku .
tunggu orang message , tak sape nak message .
tunggu cuzin tak datang datang , janji indon betul korang nie kan .
nak makan , macam bosan . asyik nasi jee . huhu
takde ke sphagetti ke , pizza kee , double prosperetty keee . adoyyy nie nasi jee ,
haihhh =.= (hee ~ aku bersyukur ngan apa yang ada , just nak merasa benda lain plak a kan)
nak tengok tv , atok conquer . adoy lahhh . da laa asyik bolaa jee . aduhhhh -.-
huhuhu
tapi tapii , petang tadi . aku nampak ayah pakai baju . huhhh !
aku terus terjah ,
aku : ayah nak pegi mane ? nak ikot .. ngee ~ 
ayah : jum je lerr .
ibu : sebuk je budak nie . pantang tengok ayah kua .
aku : hee ~
finally , aku ikot gak . haha ngan bangga aku lari tanpa memakai tudung mahupun shawl . hahaha masuk kete .  bila tengok jalan , aku cam panas jeee . rupa rupanya , ayah nak pusing kete dari depan sampai belakang , ingat nak pegi kedai ke , uma uda ke uma alang ke angah ke . adoyyy , sesudah parking kete , ayah gelak beso kat aku . masuk dalam uma , ameer + ibu pun gelak kat aku dan berkata "tu laa , lain kali orang kua , duk je diam . tak payah nak sebuk . hahaha"