Pages

Tuesday, February 08, 2011

hee ~ guess what ?

dalam diam diam selama nie saya sudah suka kat awak , baru saya tahu . bile da lame tak jumpa awak , rasa macam lain je kott . hurm ditambah plak selalu message ngan awak , perghh bile awak tetibe tak message , macam rindu je . hihi adakah ini dinamakan CINTA ? sungguh pelik dan ajaib bunyinya . then bila saya jumpa awak , saya selalu curi pandang awak , err bukan sebab saya desperate , tapi sebab saya suka tengok awak , haha kelakar . tapikan , kenapa bile ngan saya , awak selalu senyum + gelak ? hrmm , huhhh ! tadi , tyme saya duduk dua orang je ngan awak kat teratai , nape awak macam senyap ? errr , janganlah jadi patung sayang . cubelah cakap :) hurmm , then kadang kadang fikiran saya terbang melayang , sebab saya teringat kat awak . hee ~ saya jadi terpikir bermacam macam benda pasal awak , ada baik , ada buruk . saya ngaku nie . hihi ~ but even apa pun , awak memang terbaik , selalu teman saya , selalu spend tyme untuk saya . wahh terharu ! tapikan awak , saya ada macam nak tanye , BILA AWAK NAK PAKAI NUMBER BARU AWAK TU ? AWAK NAK TUNGGU SAYA DAH ADA CICIT BRU NAK PAKAI KE ? aduyaiii . hehe hurm hurm ! huhhh 1 hari sabtu nie , awak nak alek pahang , jangan lupe kan saya tao.mesti saya rindu kat awak nnt . + nanti awak alek , awak nak jumpa kawan kawan lame awak . hurm tyme tu mesti awak tak ingat kat saya dah kan ? sedihnye bile membayangkan perkara tu . hihi emosi terlebih pulak . hihi awak takecare tao . awak . don't notty notty tao , nanti saya tumbuk + tembak awak lau awak notty :) hee ~ awak jaga diri tao . awak , makan banyak tao , bia gemok . haha ehh awak sorry tao , sebab saya banyak merepek . hihi tapi bagi saya nie bukan merepek , nie macam reality . sebab saya sendiri yang menaip . + benda nie pun bukan bahan rekaan yang semata mata untuk menarik perhatian orang ramai :) okelah awak , tadi awak suruh saya ttoe kan . saya nak ttoe la nie . sorry lambat 15minutes saya ttoe , oke sweetdream awak , takecare , sleep well , morning :) heee ~ ehh jap ! selalunye an lau saya gatal sangat , setiap akhir message , mesti ad ayat MUAMUAMUA , haha ehh , kebiasaan + selalu menggatal ngan member saya jelahhh . hehehe oke bubyeee , Assalamualaikum ,