Pages

Friday, February 04, 2011

laaa , tak best langsung

nak pegi johor , rasa mcm syok gila . haha yela ramai kot yg g :) bile da g macam macam benda kiteorg buad . hihi hebat . tak sangke aku dapat the GREAT cuzin , upsss sorry not the BADAK cuzin . huhu ~ tyme otw g johor , haha mcam macam benda berlaku . org nie lapor la , org tu nak terber laa . macam macam . da la sampai kul 04:00am lak tu . ishhh lame tuuu . tahan gigil dalam kete , terlampau sejuk kottt . then nie la kisah aku buad sepanjang berada di johor :
  • mandi kolam , tp kene buli ngan cuzin , deaorg tolak aku sampai ke tempat y paling dalam , sangat mengerunkan :)
  • lepak ngan cuzin cuzin , gossip lahhhh :)
  • dgar berite a.akim accident , tapi tak cuak , sbb dea memang CUAI !
  • basuh baju . dah gaya bibik da . mereka punye baju baunye NAUZUBILLAH !
  • lempang afiq sbb tarik rambut aku .
  • kua g jalan , bajet ronda kawasan uma ayahlong .
  • naik motor ngan cuzin , perghh gaya macam celaka . laju nak mati .
  • pegi kedai , beli topup ....?
  • bace novel , then gossip !
  • tidoo bile ngantok gila .
  • msg sepanjang masa (ehhh , bile dea break + da abes keje + free laa , hihihi)
  • cuzin ajak kua , follow a .
  • sampai jusco tebrau , bajet nak tgk wayang , tapi beratur cket punye panjang .
  • gadoh ngan cuzin "sape nak g beli ticket wayang ?!!" sangat bodo ketika itu:)
  • berpecah sbb masing masing nak shopping !
  • aishah GEM tension sbb tgk aku ngan k.eika shopping tak ngt dunia .
  • cr ed hardy tak jumpe .
  • last last minum kat SR ! perghh layan bhaii iced choclated w/cream . auw auwww :)
  • aishah melantak ice cream , order macam nak melantak sampai abes , tapi HARAM ! tu aa tamak ag . haiihhhh masalah bwk budak bwh umor nie . hihihi
  • jumpe a.akim  + a.eqal kat dunkin donuts . bajet macho je mamat dua org nie . hakhkhak
  • pegi tempat bowling , nak maen . masing masing nak tunjuk power . last last full . lau nak maen gak . tunggun ag 2jam . sape sanggup . haha last last balek . ngan hati y punah ranah . hahaha sbb tak dapat tgk wayang + maen bowling .
  • malam nie deaorg g danga bay . malas nak ikot . batery phone low . nnt tak dpt msg . huhihihi
  • esok alek s.alam da . haihhh cepatnye hari berlalu .

huhuuu ~ jelas ternyata kebosanan hidup melanda . activity y aku buad pun tak best langsung
! pelik akuu . huhhh ! aku paling terkejut bile aku balik uma lepas mandi kolam tadi ! what ?!! kulit aku burn .. huhu :( tapi cket je oke . tak macam cuzin aku y lain . haha HANGUS !!! kihkihkih oke oke :) daa'