Pages

Saturday, February 12, 2011

kau kau , naik menyampah aku

aku dah bosan dengan dea . aku dah naik meluat dengan perangai dea yang agak kebudak budakkan . aku dah benci dengan sikap dea yang suka memerli tanpa usul periksa . uhh whatever men ! gedik + gelabah ! haha nak perli aku , tapi terkena BALEK ! haha padan muka kau . kau nak kena kan aku , memang tak dapat la weyy . silap orang lahhh . dah dahh , tak payah susah susah nak text aku sebab nak perli , sebab aku takkan reply pun . + takpayah nak tunjuk perasaan kt FB yek , sebab aku tak kesian pun . err sorry , sekarang nie , aku kena jadi macam ORANG YANG TAKDE PERASAAN ! hhuu ~ maaf la yek . 
huhh ! lagi satu , tak payah la susah susah nak berEMOSI depan member member kita yek , sebab aku tak kan layan apa yang deaorang cakap , sebab bagi aku benda tu sangat menyemakkan pemikiran + menyesakkan rongga pernafasan aku . grr tapi kan , kau macam ... arghhhhh cakap pun tak guna sebab kau bukan paham ! 
haihhhh -.-