Pages

Sunday, February 13, 2011

padan muka masing masing :)

err ameer (adek) + a.akim (cuzin) maen kasar . tersangat la kasar . rawrrr
ada ke patut tyme aku tga calling calling tadi , deaorang intai .
tanpa aku sedari .
nak dijadikan shortstories , deaorang panggil ayah , then menggedik .

ameer : kite segan a nak gtw awak . awak a gtw .
a.akim : kite ke yang kene cakap awak ?
ameer : ylaa , kita cakap . tadi kan , akak kita kan ayah . dea kan , cakap SAYA SAYANG AWAK . kat tunang dea . first tyme tengok dea menggedik macam nie ayah  .
a.akim : kita yang dengor nie rasa nak tergelak je ayah .

aku tahan geram dulu , pastu terus sembur semua rahsia deaorang . HAHAHAHAHHAA , padan muka .
then .
aku : jap ! bila masa aku cakap ? hey kasao kasao , memang nak kena kan !
mereka : tersenyum sajaaa .
ayah : bior laa . same je korang tuu . suke menggatalkan . huh ! fair la tuu .
haha masing masing terdiam . haha yang nak dikena sudah pun terkena . yang nak kenakan orang pun terkena jugek . haha sama sama padan ngan muka .

(p/s : moral of the stories , jangan curi curi dengor perbualan orang , PRIVACY tuuuu ~ + jangan nak kena kan orang sangat . huhh ! see , semua terkena kan . hee ~)