Pages

Wednesday, February 09, 2011

materialistic + rampas hubby orang , euwww

haha , aku bace blog dea , dea nie boleh dikatekan famous , n ramai gila follower dea . hakhakhak dea bercerita tentang MATERIALISTIC ! haha memang sesuai untuk u olsss . upsss not me . haha setiap kali aku baca blog dea , lawak kott . haha ayat ayat dea yang agak suka memerlikan . hihi dea bercerita tentang gurlz yang hidup ats kesenangan org lain . uhhh fur me , usaha accelator kejayaan . hihi berusaha lah cket , takkan asyik nak megharapkan duit orang je . + lau pilih yang single mingle takpe jugakkan , nie pilih hubby org . uhh memang tak la . lau aku memang aku GANYANG orang yang amik hubby aku nie . haha then tak lupe , cungkil bijik mata hubby aku , sbg menggatal . haha upsss , macam saya dah berkahwin pula . hahaha
peliklahh , kenapa orang zaman sekarang nie , suka pilih orang punye ? kan banyak lagi boyz kat luar sane . tak kurang dan tak lebih pun . hurm ke korang rasa , negara kite nie dah kekurangan boyz ? haha

ehhh dah lari topic lak . haha gurlz , u olss jangan malukan kaum hawa . harta benda boleh cari . cuba simpan cket nafsu tu . ubah a attitude tu , nyampah orang tengok KAKI KIKIS nie . apatah lagi bile korang RAMPAS sekali ngan hubby orang . aduyaiii lemah aku tengok orang macam nie . macam da terlampau desperatd jehhh . hurm