Pages

Friday, December 03, 2010

hyee blogger . sudah sehari kan tak luahkan apa yang aku rasa . haha kini saat dan detik paling sesuai untuk aku luahkan apa yang sudah terjadi sepanjang dua hari nie . hari yang penuh dengan cerita cerita yang menarik ! haha

rabu ,01December2010 :
paper +maths sungguh mencabar minda aku , naseb ada soalan yang mampu aku buad . tawakal jelah . aku harap aku dapat result yang bagus . hurm hurm tapi kan 1st paper , lg setengah jam nak habis , aku blah . haha bosan siott duduk lamalama dalam dewan . naik kematu bontot aku . then sebelum aku keluar tu , aku pandang la permandangan yang tak berapa nak indah kan , tetiba aku nampak faiz keluar dah siap duduk atas motor alip lagi . ahaha gila style . bila dia perasan yang aku pandang dia . dia terus gelak . haha apa lagi aku dengan naja , angkat tangan then keluar . haha hurm , lepas habis je paper one , kiteorang semua pergi rehat kat port biasa iaitu mahmuda . haha dengan muka yang slumber + sengal , aku g tarik kerusi duduk sebelah faiz . haha best a kacau faiz . satu satunya ketua gossip sepanjang persekolahan aku di SMK Seksyen 27 . ahah then ada je benda yang aku dengan alip nak gaduhkan . tak kisah lah benda tu kecik ke besar . mesti nak jadikan satu pergaduhan . sampaikan member member pun berkata "suka hati korang la , asalkan korang bahagia" haha tergelak aku bila dengar diaorang cakap macam tu . giveup cepat sangat . haha then aku ada cakap kat faiz yang aku dengan alip dah putus , dia tak percaya . pelik aku dengan member member aku . takkan tu pun tak percaya ? memang lah kiteorang mesra . mesra tandanya kiteorang tak nak benda lama jdi . tu a kiteorang rapat walaupun da putus . aduiyaiiii . masalah problem la korang nie . hurm lepas tu , lepas makan terbocor la rahsia faiz , yang faiz dah ada awek . ahah tak sangka aku , ketua gosiip aku dah berpunya , ahah melepas melepas . hurm , lepas makan , rehat jap . then terus gerak balik sekolah . time otw nak balik sekolah , aku ternampak mak kesayangan aku . ahha apalagi bodek beli air dengan topup laa. haha jahat betul aku nie kan. hurm ,lepas tu kembali lah kami semua ke pangkuan sekolah . pada mulanya aku lepak dalam surau smbil revise tentang add math . lepas tu aku bosan dan kepanasan sebab elektrik takde . hehe aku ajak mien pergi dewan terbuka . study lah kami disitu . sambil sambil study , aku rasa pocket aku cam berat dan penuh , tanpa membuang masa , aku call iky , suruh begitahu alip amik handphone dia , sebab aku dah malas nak pegang phone dia . hurm sesudah alip turun dan mengambil phone dia . kami sempat melancarkan satu program pergaduahan . kami tumbuk , cubit , lempang , kejar , tolak kepala dan sebagainya . mien yang melihat gelagat kami hanya mampu menggelengkan kepala . sebab perangai kami tak ubah macam anjing dan kucing . haha sesudah penat bergaduh , kami berehat dan sambung belajar . hurm tibalah masa untuk mengambil paper addmath yang kedua . yang paper nie agak pedih sikitlah . sebab ada soalan yang mencabar keimanan aku . haha lupakan lah . lepas tu , waktu balik angin kencang gila . bila gerak sampai kedai aku singgah 7Eleveen sekejap ,aku pandang je keluar , aku lihat hujan turun dengan begitu lebat . ouh bagaimana aku mahu pulang , dengan kilat yang saling pancar memancar . ouh sangat gerun aku . haha bila hujan dah reda sikit , aku , mien , milie , dan gone buad keputusan untuk redah . sebab jam menunjukkan hampir pukul 6pm . kami tak mahu duduk didepan kedai lama lama . sebab nampak macam indon saje . haha sesudah je sampai dirumah , aku terus tidur dengan basah kuyup sebab aku begitu penat sekali . apabila bangun badan aku teras lemah sekali , kepala aku macam dipusing pusing . ouhh baru aku sedar aku sudah demam panas . tapi aku tak kira , bangun tu aku terus pergi mandi dan message alip . suruh temanaku pergi makan . hurm , terima kasih lah sebab teman aku makan kan . aku sangat menghargainya . dan bila habis makan , aku nak terus pulang dengan berjalan kaki , tapi alip dengan mien tak bagi , dia suruh aku balik dengan alip , naik motor , dah lah motor basah terpaksa lah aku berapat rapat dengan dia diatas motor . tak kisah lah sebab ak sudah rasa macam winter sinata . haha dab apabila sampai dirumah , aku terus menukar pakaian , basuh kakii , gosok gg dan tidur . badan terasa subgguh letih :) itulah kisah sepanjang 01december . haha


khamis , 02december2010 :
pagi pagi lagi aku dah rasa ngantuk sebab aku tak cukup rehat dan tidur . sampai je sekolah , aku bukak buku science dan buat revision selagi masih ada waktu . tak lama kemudian ramai member member class berkumpul kat sekeliling tempat yang aku duduk tu , sama sama membuat revision . huhu , ousing je ke belakang , aku terlihat cikgu suriati ,wah menggigil kepala lutut aku dengan gone . haha . bdan sebelum masuk dewan , aku salam cikgu dan mintak restu . hehe then , aku teringat kisah hidup kami sekelas bersama cikgu cikgu . sweet gile . haha habis je semua paper , aku dengan mien terus menuju ke mahmuda untuk makan . huhu dan sambil makan aku melihat sekeliling aku , aku terlihat seorang lelaki yang bajet macho , then nak curi amik gambar aku , ingat dapat , gila la kau ! haha hurm , aku dengan mien terus blah , haah hurm . time otw balik rumah tu , aku dengan mien bercadang nak lepak , tapi disebabkan kengantukan aku yang teruk , aku terpaksa batalkan ,. haha aku tidur sampai ke maghrib . terasa sangat ngantuk . hurm , aku bangun , berus gg dan cari makanan di dapur . huhu , melantak dan terus melantak . mandi dan bersiap ke tempat tuition . sampai dipertengahan aku terlihat gone dengan daus , ingin menjemput aku dengan milie . haha tapi sayang milie lambat siap . so kami gerak . sesudah sampai ke tempat tuition aku letak bag terus pergi ke pasar ,. haha beli ice blended . then aku teringat alip , aku terus call , tanya apa yang dia nak , dia cakap , dia nak air tembikai susu . oke aku beli . bila aku dah beli , dia datang , aku ingat dia nak study sekali , rupa rupanya nak air dia je . kurang asam betul kau nie . haihhh =.= takpe la aku masuk dan terus belajar . bila balik dari tuition , aku ada macam bosan . aku terus call alip dan kacau kacau hidup dia. haha macam biasa , gaduh dan terus gaduh .cabar dan terus cabar . haha last last aku terlepas cakap yang aku nak pergi rumah dia tengok dia masak . ouhh no !!! aku kena cabar dan aku kena pergo rumah dia kul 08:00am nanti . apa lah yang aku nak buat ? segan aku dengan family dia . haihh =.= tengok jela apa yang bakal terjadi nanti .


ehh okelahh penat la type lama lama . pening kepala otak aku duduk depan laptop ini . haha salam :)