Pages

Tuesday, November 30, 2010

...kisah hari ini

hari demi hari aku makin kerap meluahkan perasaan di laman blog yang tak seberapa ini . aku sendiri tak tahu kenapa aku kini berbeza dengan dulu . kini aku lebih gemar menghabiskan masa dengan meluahkan apa yang aku rasa dan apa yang terjadi dekat diri aku di laman blog ini . then , aku juga suka melayan facebook . entah apa yang best nya pun aku tak tahuu . aku juga gemar membaca novel . novel novel yang aku baca semuanya tentang cinta . hurm sangat mempengaruhi minda aku . haha then , aku kalau aku bosan , aku suka merayap . tak tentu arah tempat yang aku pergi . sometimes aku tak tahu arah yang aku nak tuju . hee ~ ada sedikit bengong aku ini .


hurm apa yang sudah jadi dekat diri aku hari ini tak la sehebat cerita cerita sebelum ini . pagi tadi berhasrat nak bangun awal untuk study tapi , hahaha terlajak tidur . bangun bangun terus iron baju then mandi , bersiap siap . baring balik atas katil . hee ~ bajet macam nak sambung tidur tapi TAK ! baring sebab aku lebih selesa baca buku sambil baring . hee ~ hurm hurm tak lama kemudian ada call , aku angkat tanpa melihat siapa pemanggilnya . tetibe ada suara berkata "milie msg , dea ckp dea dah ada kat baah" ak just ckp "ouhh k" haha tanpa perasaan langsung :) almaklum a pagi pagi , memang a aku malas nak angkat phone . haha hurm sorry dear , saya tak sengaja . hurm then sesudah pakai kasut baru aku terasa yang diri aku macam kanak kanak riang dan pakaian aku sangat kontra . haha elaa tudung baju colour pink , kain colour hitam , kasut colour putih . haha kena bahan dengan member . maluu :') haha hurm time exam tadi mata aku asyik nak tertutup jee , mungkin penat sangat kot ... yela lately ini aku memang tak cukup tidur . rehat pun kurang . banyak sangat activity . hurm , balik tadi aku kena usik dengan yien . dia cakap aku jalan tonggek , kurang ajar sungguh !! sedap betul mulut dia berbicar . sangat lemak berkrim . haihhh =.= sabar jelaaa . lepas ini aku tak nak balik dengan korang . sedih aku :'( hee ~ hurm macam penat lak nak type . nanti a aku sambung lagi . lau senang malam nanti aku sambung . hahaha ~ oke laaa . salam :)