Pages

Friday, November 26, 2010

aku gila ?! hhaa

semalam , seharian aku tak tidur , seharian gak la aku tak makan . bila sudah tiba masa , mak aku suruh aku makan , sebab dia tengok muka aku macam orang sakit dan macam tak bermaya , dengan pantas , aku pergi beli makan dipasar malam yang berhmpiran dan apabila samapi dirumah aku makan dengan kadar yang sangat sikit :) aku bagaikan takde selera nak makan . hari ini , aku makan dengan banyak , roti telur aku makan dua keping n' ais kosong kat mamak ! tetiba aku terlihat dia berhampiran dengan kedai mamak yang aku sedang makan . ouhh kecilnya dunia . kenapa disaat aku ingin melupakan kau , kau hadir ? hurmm , tak berapa lama , dia datang dan duduk disebalah suhaila zainal . dengan slumber suhaila kata , "tyka , da a kau makan banyak hari nie , sampai dua pinggan" berkata diseblah alip . sangat sangat sengal itu minah . haihhhh =.=" alip pun berkata "haiii , berselra nampak" dengan nada sindiran . aku dengan slumber dan badak , aku terus menelan tanpa memikirkan mereka yang berada semeja bersama aku . setelah habis makan , kami ke kaunter untuk membayar . setelah selesai bayar , kami pulang ke tempat asal iaiut tempat tuition . haha . tapi bila sudah bertemu dia , aku jadi gila . hahahahahah member member aku iaitu yasmin samad dan gone haidzir berkata . "tyka tolong jgn jd gila , aku call alip kunk , bia dea marah kau" aku dengan slumber menyanyi dan terus menyanyi :) hahahahahahahaha aku memang gila , tapi tak selalu :) so jangan la halang , bila aku happy macam orang gila :)