Pages

Friday, December 17, 2010

...?

hey mybloggie , lame sudah tak melawat laman nie kan . sudah tentu banyak cerita yang mahu diceritakan bila melawati laman ini . haha

semenjak dua menjak nie , aku takde masa langsung nak layan blog or FB or whatelse . mungkin kerana tertekan dengan perangai orang yang berada disekeliling ataupun cuba mengelak daripada sesuatu . rabu hari tu , sally mien naja sue ajak keluar g jalan jalan , aku bukan taknak keluar ataupun malas , ataupun apa . just ayah aku tak bagi keluar , sebab marah dia tak reda lagi . tapi dalam masa yang sama aku cakap kat mak aku nak keluar jap , nak jumpa kawan . mak aku cakap oke . bila keluar , aku g mahmuda , lepak macam selalu dengan gone . kiteorang berbincang pasal futsal . sebab ada member lame aku tetibe msg n suh aku bawak team futsal aku . so , aku terus lah call gone n the gang untuk bah=gitahu benda tu , deaorang pun nak ! oke la kan . so , aku lah yang kena jadi orang tengah antara dua pihak nie . nak dipendekkan cerita , team 24 ngan team 7 dah bising sebab team 27 datang lambat ! masa dah takde . yang team aku nie lak , sakai ! macam macam alasan deaorang bagi . sampai aku la yang kena pekak kan telinga bila dengar si shaheen (team 24) bising . bila call , deaorang gelak gelak . haihhh kanak kanak bahagia betul kawan kwan aku nie :) sejam lepas tu , aku dapat call dari gone , dea kate sorry . aku pun pelik a , aku terus call dia , dia cakap , TEAM KITA MENANG , NURUL ! ahhaha , aku dengan bahagianya bagitahu ayahcu aku yang sememangnya pakar dalam futsal nie . haha lepas tu call alip , alip pun ckap benda yang same . haha happy gila . pastu dapat msg , faiz msg "menang wey" haha bahagia gila deaorang bila menang ! lepas tu tuntut megah seafood kat aku , haha memang takla kan . then , shaheen msg , "team kau hebat" aku pun reply la , aku cakap "aku bawak budak budak yang kaki bangku je kot , yang tak reti sepak bola" dea kate " banyaklahh , hebat doe deaorang main . akmal sebagai defend , wahhh hebat" aku terus tak reply . malas . hahha

hari nie , aku belajar memasak dengan dua orang adik sepupu aku . haha nak dijadikan cerita best , semua barang yang aku guna untuk memadak semuanya da expired . aha . lepas makan baru sedar . haha last last tercirit kiteorg bertiga . haha , petang nie , aku buad satu diary , then mcm aku isi, phone number , recipe , luahan isi hati dan sebagainya . sumtymes , kite takboleh luahankannya disinikan . lepas tu aku g kedai beli number baru sebab nak prank alip , dea tu gatal . jeles tao . haha prank punye prank , rupe rupenye dea kenal tu aku . haha , kuat betul instinct dea . haha loveyou laa :) haha then hari nie , aku online kat broadband ayah aku, dea bawak balik laptop ngan broadband , so aku tibai jela kan :)