Pages

Thursday, December 09, 2010

:( saat perpisahan

heyy mybloggie giee :)

hari ini adalah hari terakhir aku SPM . huhu dan hari terakhir persekolahan . biasa lah budak baru nak matang . macam nie lah gayanya . haha time jawab paper account tadi .paper 1 , boleh tahan la soalan dia . paper 2 , the killer paper . haha susah nak mati . aku main jawab jee . tawakal jela dengan keputusan yang bakal dibuat . LOL ! hurm tadi macam sedih pun ada . sebab masing masing dah kena buat hala tuju masing masing . perghh macam kehilangan satu benda yang berharga je . time amik gamber berramai ramai tadi , sadisss je hati . :( aku mesti rindu korang . kenangan yang takkan pernah aku lupa . LOVE , xoxo korang the Best la . siesly :) aku akan ingat kenangan kita dan kisah persahabatan kita dari mula sampai hari nie . memang best . haha

hari ini gak banyak sangat kenangan yang tercipta . aku tabik kt budak budak class aku . siesly ! :) hahahahah xoxoxo LOVELOVELOVE :)