Pages

Wednesday, December 29, 2010

alOng tyka n' afiQ musyuk :)






budak yang dengan aku nie , mulutnya mengalahkan deejay radio , sakit hati aku . everytime , talk n talk . sometimes , dea nie jenis phsyco . ada je benda yang nak dijadikan bahan untuk kenakan orang , padahal umor baru nak masuk 4tahun . haihhh . one day , aku lepak dengan abang angkat aku , kiranya setahun yang lepas , perghh . time tu baru nak masuk 3tahun umor dea , tapi dah pandai mengadu . hampehh betul . then 3bulan lepas , time baru couple dengan alip pun same gak . dea kate kat aku "nie pakwe along ehh ?" aku jawab laa "jangan nak sebuk" dea balas dengan kejam "apik rasa acam nak agitao ibu abah laa ." berkata dengan tergelak gelak . then seminggu selepas tu , ada ke patut , dea nak g pasar dengan ibu , time tu alip kat bawah tunggu aku , sbb nak amik barang dea . afiq menjerit kat tangga "wan , nie la pakwe along yang afiq jumpe hari tu , handsome kan ?" aku menjerit , "kau tak payah nak bodek la budak !" alip kat atas motor , cover cover muka , bajet malu . hahaha