Pages

Sunday, December 26, 2010

kisah semalam

whoaaa , malam tadi uda buad bbq . wahh best siodd . macam macam ada . tp slack , aku tk boleh makan banyak , selera xd . haha hampehh jee . dengan ayam , sotong , udang , black pepper steak , n whatsoever . best siodd . haha especially ad cake choclate indulgence from SR :) auw auww . ak melantak cake one slice, chicken wing 2 . haha tu je yang termampu . then , aku kne teman kan k.yus makan kat dalam uma , sbb dea tak bole kene embun malam , dlm pantang la katekan . haha , kesian . yangjadi mangsa kami budak under 18teen . haha then lepas makan , aku kacau kacau iris . comel jee tangok muka baby . specially baby gurl , rasa macam tak sabar nak ada anak sendiri . haha lau ak ada anak , mesti ak nak letak name anak aku Nurul Areesya . haha sakai sakai jee :)

lepas bbq , aku menolong mereka kemas kawasan rumah , aku kebanyakkannya membasuh pinggan , sampai kembang jari jemari aku nie huhh . haha kemas punye kemas , ad sorang cuzin ak , mengamok sbb tak puas hati ngn abg dea . haha lantaklahh . bukan hal aku pun kan . then , aku main la ngn afiq , main basikal . haha macam budak budak kan , tapi apa bole buad , aku pun matang tak matang je orangnya . haha even penat melayan kerenah orang disekeliling tapi still best . dpt merasakan diri kita dilengkapi oleh ahli keluarga walau tak semuanya ad kat ctu . then walaupun ada y da pergi bertemu denganNYA. even asa sedih , tapi pasrah dengan ap yang sudah tertulis .

eh ehhh , okelah mak aku dah bisinglahh . sbb dah kul berape nie . kejap lagi nak bertolak ke rumahku . hahha byeee :)