Pages

Friday, December 03, 2010

hari penuh tragis :)

hyee mydear bloggie , hari nie banyak sangat story . tapi maaf . tak larat nak type banyak banyak . hurm , macam biasa . catatan harian akan aku luahkan disini . haha hurm apa yang sudah aku lakukan pagi pagi ini adalah satu kerja gila . bangun tidur , aku mendapati jam sudah menunjukkan bahawa aku sudah terlewat bangun . aku bangun terus mandi dan bersiap siap gerak ke rumah alip . fuhh kat Alam Megah tu . jauh c'ottt . turun berkilo kilo aku hari ini . nak pergi rumah dia je makan masa setengah jam . haha dasyat ! :) sesudahnya sampai dirumah dia , aku dengan mien jadi cuak . haha takut nak bagi salam . tapi apa lagi aku berani kan diri bagi salam dan mak alip terus cakap "wslm , alip bangun !! atiqah dah sampai nie" (sambil tersenyum) tanpa segan dan silu alip keluar tanpa memakai baju . haha dia masuk pakai baju dan keluar dengan muka basi . haha memang tak ! dan aku cakap a "aku bukan pengecut seperti yang kau sangkakan , oke" haha terkejut dia . hurm kiteorang terus lepak pergi mahmuda . makan makan sampai sembahyang jumaat , kiteorang balik . haha petang nie , ada lah kes touching menouching . aduhhh rimas aku . sikit sikit touching . tak best arghhh hidup camtu . cool sudah . hurm , naja a terasa sebab dia call aku dengan mien tak angkat call dia . hurm kiteorang bukan taknak angkat , tapi memang ada hal . huhu ~ suka hati a nak caya ke tak . malas aku nak layan . hurm , malam nie , aku nak gerak balik tanjung . jumpa atuk and anak anak sedare aku , Afiq gedik dan adiknya , Irish Balqish . wahhh sweet :) loveyou , dear . tunggu along balik oke . along belanja ice cream dua posen . haha hurm , oke lahh aku penatlah type . hurm , macam biasa . nantikan cerita terbaru aku . daa' <3 :)