Pages

Saturday, December 25, 2010

haha

sudah dua minggu aku kat kg . ada hari hari yang membosankan , ada gak hari hari yang kurang membosankan , tp hari utk happy , langsung takde . haha sepanjang kat kg , keje aku mkn tido mkn tido . haha ad 3hari tu , berturut turut , aku kemas uma atok aku , naik sakit pinggang aku . haha angkat pasu bunga , cat dinding belakang uma , berus lantai , lap tingkap , dan macam macam , penat doe ! haha sampai ada pasu bunga yang pecah . haha then duk sini memang kena b'dikari abes abes . haha kena basuh baju sendiri , masak sendiri ., haha aku basuh je baju sendiri , tapi makan , sorry lah nak masak . sekali dua boleh la . lepas tu , aku beli kat kedai . haha lepas tu , aku g uma cuzin aku , yela melawat . kesian dea dlm pantang . haha semuanye berpantang termasuk tak boleh tengok wayang . haha gler kesian . yang anak sulung dea tu , afiq . tak abes abes smackdown aku , naseb baik aku minum anlene . kuat cket tulang aku . haha , dah macam budak budak aku nie lau duk ngn budak yang masih bersekolah . hahaha (bajet 18teen) haha duk dengan cuzin aku , kejap berdua kejap bertiga n sumtimes berempat ! haha so tkde la sunyi sgt kan even tk dpt online . haha tp y tk bestnye , cuzin semua budak budak , tak berape nak matang , so pyh a nak kongsi cite . takde feel . haha lepas tu , activity yang biase sangat aku buad , tido , santai , msg n call . haha handphone tak lekang kat tgn aku , smpai cuzin aku pns hati jee tgk aku . haha + atok ak . haha one day , aku makan choclate tapi tknk bagi afiq . atok aku bengang , die g call ibu . haha mlm tu ibu call aku "tiqa , mcm mcm perangai kau buad kat sane ye ? apa nak jadi dgn kau nie ? tk abes abes nak buli budak ! ingat kau tu da besar . nie lagi 1 , yang kau asyik mkn choclate je knp ? nak suh badan tu gemok lagi ?! kunk ayah kau bakar kilang choclate kat m'sia nie kunk .." aku tak sempat berkate pape , diletaknya . haha esok nya da tak bole makan choclate , so aku beli laa sundae . haha afiq mengamok lagi ! siap berkata "along nie , lau beli , bukan nak ingat apik , apik nakkkkkkkkkkkk !" bengang betul aku , lastlast , kena lagi , atok aku call ayah aku , mlm tu lepas ayah aku balik keje , die call "hello tyka , ayah ada benda nak cakap !" suara bajet tegas . haha pastu aku jwb "hello , ap dea ? penting tak ?" haha ayah ak buad tk endah ,lalu berkata "tyka , kunk 1sen pun kau tk dpt ! lepas nie , no more coke , no more choclate , no more icecream , no more cake ! understand it ?!!" terpaku aku seketika . terkejut dgn apa y baru diluahkan oleh ayah aku . haha sungguh kejam . haha tapi aku buad tak tahuu sajaa . then , ayah berkata lagi "okelahh , tak larat da nie , bye" aku pun bye la kan . haha tadi aku cite kat alip tentang aku da d quaranteen dr semua mknn tu , haha dea punya la suke . tension aku . haihhhh bkn nk tolong , gelak lagi ada . takpe , sabar jelaaa . haihhh , then , td tergerak hati aku nak kacau kacau member pakai num baru . haha salah satu mangsanya milie , sampai sekarang tak dpt cam tu aku. haha memang best . aku msg dea , kais ayat power cket , haha tp walaupun dea garang , nak gak layan , sengal sengal . pelik aku . hahahahah ehhhhh aku dah penat nak menaip , nanti aku cite lagi . hahaha .. byeee

(p/s: aku rindu kau la gilaaa)