Pages

Tuesday, August 31, 2010

hanya itu gurauan , bknnya mempermainkan .

kenapa , semua yang aku buad , mesti nampak salah dimata orang ?
kenapa , DIA berfikiran yang aku nie mentertawakannya ?
kenapa , DIA fikir bahawa aku nie hanya tahu maen2x ?
tidakkah DIA tahu bahawa aku nie sedang mencuba untuk mencapai kejayaan dalam setiap apa jua yang ak lakukan ?
bukannya untuk bermain . aku sedar , aku tidak punya masa yang banyak .
tapi setidak2xnya ak mencuba .
DIA bukan nak bagi semangat ataupun dorongan .
malah mengherdik , menghina , marah , benci !
itu semua tak sepatutnya dilakukan oleh DIA !
DIA bukan cuba untuk mencari , bertanya .. apa yang aku cuba lakukan ,
malah DIA terus memaki hamun , menghina dan sebagainya dihadapan sahabat aku yang lain .
ouhh , cukup terhina , sangat terhina !
seumur hidup aku tak pernah rasa sehina begini .
cukuplah dengan apa yang sudah DIA lakukan .
kalau sudah tak ikhlas untuk melakukan semua itu , hentikan saja lah .
menyakitkan hati aku !
aku masih tak dapat menerimanya , walaupun aku tahu itu bukan SALAH aku !!
wasalam