Pages

Friday, April 29, 2011

shut the fuckin' up

Couple tapi macam tak couple? Aku tak desperated lagii dalam couple. So tak payah laa nak pikir bukanbukan. Aku nak serious kee nak maenmaen kee, its all up to me. So,mind your own bussiness!!!
I really hated when someone ask mee "heyy, kau couple ngan P****** kan?", "macam mana kau kenal dea ehh?", "kau ngan dea sies kee, macam takk jee", "kau sayang dea?", "ehh p****** dah tao pasal ex kau? sape ex kau?"
hey, come on laaa. itu hal aku ngan dea, tak payah la kau nak busy bodyy sangat. Kau tu jagalahh hubungan kau tu. KUnk aku kacau sampai korang putus kunk baru taoo. Pantang betul aku kalau ada anasir /makhluk BODOHH yang tak hentihenti tanya aku macam nie. Kalau bertanya sekadar nak tahu kebenaran takpe. Nie nak busy bodyy. hoyyy, memang tak dapat laa. Yang kau dapat , kene maki jeee.